poniedziałek, 3 grudnia 2012

whatever.

ciekawe co będzie za rok, czy będę szczęśliwa. ciekawe, czy wciąż będę Cię kochała, czy będziemy się do siebie odzywać, będzie normalnie czy rozpętamy następną wojnę.ciekawe, czy jeszcze kiedykolwiek powiesz mi "kocham Cię". wątpliwe. Natłok myśli, setki pytań a przy tym wszystkim brak odpowiedzi na którokolwiek z nich. brak chęci. do czegokolwiek.  nienawidzę zimy. nienawidzę świąt. NIENAWIDZĘ LUDZI ! ale nie lubię też samotności, która boli. mam dość. powoli. wszystkiego. ciężkie dni? coraz częściej, coraz bardziej. to nie jest fajne. nic ostatnio nie jest fajne. nic mnie nie cieszy. czegoś mi brakuje. a może kogoś? nie wiem. coraz częściej zastanawiam się czego naprawdę chcę od życia. czego naprawdę chce od samej siebie. szukam na siłę czegoś, czego nie powinnam. a może warto odpuścić? poczekać i miło się zaskoczyć ? kolejne pytanie. kolejny znak zapytania.
a dodatkowo cały dzień po za domem to ponad moje siły. z kubkiem gorącej herbaty uciekam w świat książek.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz