poniedziałek, 28 stycznia 2013

28.01

lubię swoje życie.  i ludzi, którzy w nim są. dzisiejszy dzień jest jednym z lepszym w ostatnim czasie. jestem szczęśliwa.wkońcu. mimo że niektóre sprawy są bardzo trudne do ogarnięcia. dzisiaj mogę spokojnie powiedzieć, że  mam wszystko. kolejny egzamin za mną. tym razem pozytywny! a we mnie kolejny natłok myśli, który muszę gdzieś z siebie wyrzucić. ostatnio nie żyje tym co się w około mnie dzieje. żyję tym co złe,nielegalne i zakazane. a przecież za chwile trzeba sie zdecydowac co dalej. tyle wyborów. tak ciężko mi motywowację do czegokolwiek. dopiero teraz wiem na czym stoję. wszystko czego chcialam powoli zaczyna się spełniać. małymi kroczkami. jednak pewność siebie pozwala mi na to co niby jest nie możliwe.



 + najlepsza sobota kiedykolwiek!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz