czwartek, 17 stycznia 2013

17.01


w zasadzie chciałabym abyś mnie potrzebował


czasami chyba trzeba zrezygnować z pewnych spraw, aby móc naprawić te ważniejsze, te które muszą zostać naprawione. chyba właśnie tego potrzebowałam. oderwania się od tego świata, by zauważyć to co naprawdę ważne. znalazłam więcej czasu na wszystko. już nie siedzę godzinami gapiąc się w monitor. Mimo to jest jeszcze coś co nie pozwala mi żyć do końca. nie pozwala bym cieszyła się i doprowadza do szaleństwa. Dziś jest ten dzień, który chciałabym spędzić inaczej, a na pewno już nie siedząc 2h na korkach z matmy.nie ma tak jak bym chciała. Nigdy nie było. Czasem bedę tu zaglądać. pisać głupie i bezsensowne posty, które chociaż trochę pozwalają mi na to abym nie trzymała tego wszystkiego w sobie. Ale nie wnikajmy w życie. Za dużo tu tępych szmat i fałszywych ludzi, którzy czekają tylko, aby wykorzystać to wszystko przeciwko mnie. 
dobranoc.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz