niedziela, 31 sierpnia 2014

.


co mam zrobić ze swoim życiem ? mam się kierować ciągle przypadkami i czekać aż coś raczy się zmienić ? mam stać bezczynnie i być tylko obserwatorem tego co się dzieje ? nie wiem , ostatnio coraz częściej mam wrażenie że nie pasuje tutaj. moje myśli ulatniają się, ciągle błądzę wzrokiem po ścianach, ciało w zupełnej rozłące z duszą. dwa różne światy. moja intuicja mnie zawodzi, sama jestem zbyt podatna na emocje. nie lubię tego w sobie. najchętniej chciałabym zniknąć na jakiś czas ale nie da się , a szkoda. w ostatnich dniach takie wyłączenie na pewno by nie zaszkodziło. pozostaje czekać aż coś się zmieni, czy sama mam się za to zabrać ? każda mikrokomórka podpowiada coś innego. kogo bądź czego mam słuchać , skoro sama zawodzę siebie na każdym kroku ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz