niedziela, 1 kwietnia 2012

forever.

kić *-*

nowy dzień. nowe szanse. nowe plany. 
jeszcze godzine temu miałam tyle  do powiedzenia, do wylania z siebie wszystkiego co we mnie siedzi, a teraz mam w sobie kompletną pustkę..
przez ostatni czas uświadomiłam sobie wiele ważnych dla mnie rzeczy. czeka mnie duuuużo pracy,  niektóre rzeczy trzeba naprawić a to co mnie dopiero czeka sprawić, aby było jak najlepsze. nie chcę pamiętać tylko tych smutnych chwil, przepłakanych albo przemilczanych, bez żadnego wyjaśnienia.  Nie potrzebuję tego, nie teraz. chce to wszystko zastąpić lepszymi wspomnieniami. chce być lepszym człowiekiem. bo przecież chodzi o to aby być sobą.
 boję się tego, co może się stać,ale też i tego, co się może nie stać. mimo wszystko,wiem że dam radę.

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, ze wszystkie Twoje plany i nadzieje sie spelnia! Idź do przodu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej . Zapraszam do mnie wyprzedaż ubrań . Dołączyłam do obserwatorów i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog :* będę zaglądac częściej ! :*
    obserwujemy?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń