sobota, 20 października 2012

kolejne nic.

Bez Ciebie, nie ma mojego uśmiechu.  nie wiem czym są pozytywne uczucia. Bez ciebie, nie wiem czym jest sen. nie wiem jak to jest być szczęśliwym. Bez Ciebie, nie potrafię się skupić. nie potrafię uważać na siebie. nie ma dnia, w którym bym nie płakała. Bez Ciebie, nie wiem jak to jest nie tęsknić za kimś.nie wiem jak to jest rozmawiać o uczuciach. nie wiem, jak to jest mieć kogoś, kto daje szczęście. Bez Ciebie, nie potrafię przestać pić i palić. nie wiem jak przestać umierać każdego dnia, wieczoru i walczyć z samą sobą każdego ranka.  nie widzę sensu w sobie. wszystko straciło barwę, nawet jesień, którą kocham.  moje oczy stały się szare i pełne łez.  zastępuje wewnętrzny ból tym zewnętrznym, widocznym.  Bez Ciebie, nie potrafię w pełni być sobą.
Bez Ciebie, nie ma mnie.

ale dam radę. bo przecież to jestem ja. Silna jak zawsze Justyna, która zawsze potrafi wstać  i iść dalej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz